Cord Blood My handmade creation Top66 Statistici

sâmbătă, 4 februarie 2012

Brose crosetate

Un adevarat pasionat de handmade , cred eu, trebuie sa stie sa faca din orice material ii pica in mana ceva deosebit, un accesoriu, un obiect decorativ etc. Este foarte adevarat ca imaginatia are un rol important dar mai presus de orice lucrul de mana cere indemanare si enorm de multa rabdare.
Am inceput aceasta postare asa, deoarece multa vreme m-am intrebat care din indeletnicirile handmade imi plac mai mult. Inca nu am gasit raspunsul, asa ca am decis ca intr-o mai mica sau mai mare masura sa le dedic tuturor putinul meu timp liber.
Asa am reusit sa crosetez aceste brose frumusele si simpatice.





Nu-i asa ca pe vremea asta pe o rochie de lana calduroasa ar sta frumos floricica lucrata de mine? Sau ce ati zice daca pe caciula sau palaria voastra s-ar aseza timid un fluturas? Nu-i asa ca ar fi si mai frumoasa iarna?
Atat florile cat si fluturasii pot fi lucrati in diferite culori sau combinatii de culori, . Pret 15 lei (dimensiuni - aproximativ 6 cm )

2 comentarii: