Cord Blood My handmade creation Top66 Statistici

joi, 15 decembrie 2011

De ce Crafty. ro?

In a doua jumatate a acestui an m-am axat spre o noua indeletnicire, sau mai bine spus mi-am regasit o veche pasiune, lucrul de mana. Drept urmare, avand mai mult acces la informatii, bineinteles prin intermediul internetului, cred ca ma dezvolt din ce in ce mai mult in acest domeniu.
Descoperind mereu site-uri cu diverse chestii handmade, la un moment dat am gasit pagina crafty.ro, care mi-a placut nespus de mult. Datorita lui am avut posibilitatea de a-mi deschide un mic magazin on-line, gratis pentru 10 produse. Altfel, nu as fi avut cum, nu castig suficient ca sa imi pot permite sa platesc taxe suplimentare. Imi place si mai mult deoarece atat de blog-ul meu cat si pe pagina de facebook pot face trimitere catre magazinul meu printr-un mic banner, dar pot vizualiza si produsele nou adaugate de alte persoane, printr-un widget pe blog.
In afara faptului ca te poti promova usor, poti gasi diverse tutoriale utile, mai ales celor incepatori ca mine, poti discuta pe diverse teme in cadrul forumului. In mare, crafty.ro este o pagina completa fiind de mare ajutor celor pasionati de handmade.
Acestea fiind spuse , va recomand cu incredere sa vizitati si a utilizati crafty.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu